توجیبت را بیشتر بشناسید

توجیبت فروشگاه آنلاین لوازم جانبی

مرکز فروش آنلاین لوازم جانبی تلفن همراه با کیفیت

توجیبت فروشگاه آنلاین محصولات دیجیتال

جدیدترین کالای زندگی دیجیتال در بازار ایران

توجیبت فروشگاه آنلاین موبایل

جدیدترین گوشی های تلفن همراه برند روز

فروشگاه آنلاین گجت های هوشمند

جدیدترین گجت های هوشمند بازار دیجیتال

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی توجیبت،
از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین توجیبت است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

قوانین و مقررات توجیبت فروشگاه هوشمند کالای دیجیتال

شرایط و مقررات استفاده از خدمات سایت توجیبت

کاربر گرامی، با توجه به این که سایت توجیبت  سرویس خرید و فروش کالای دیجیتال را تحت شرایط و مقررات ذیل ارائه می­نماید، ضرورت دارد پیش از استفاده از این خدمات،  سند حاضر را به دقت مطالعه فرمایید و در صورت موافقت، مبادرت به استفاده از آن نمایید. بدیهی است استفاده شما از این نرم افزار به منزله قبول تمامی شرایط و مقررات ذیل به عنوان قرارداد الزام آور فیمابین خواهد بود.

 

ماده 1 : تعاریف

در این سند، واژگان و اصطلاحات به کار رفته، واجد معانی به شرح ذیل هستند؛

1-1- شرکت یا فروشنده: شرکت آرکا تجارت بیستون آراد که خدمات اینترنتی در حوزه خرید و فروش آنلاین تلفن همراه را  ارائه می­دهد.

1-2- توجیبت: سایت خدمات اینترنتی یا نرم­افزاری است که شرکت در فضای آن به متقاضی سرویس ارائه می دهد.

1-3- سامانه توجیبت: مجموعه امکانات اینترنتی و نرم­افزاری شرکت شامل و نه محدود به وبسایت توجیبت می­باشد که کلیه حقوق مادی و معنوی آن متعلق به شرکت می­باشد.

1-4- سرویس­های خرید و فروش: منظور خدمات فروش کالای دیجیتال است که در دسته­های مختلف در سامانه توجیبت به متقاضیان استفاده از این خدمات نمایش داده می­شود.

1-5- کاربر متقاضی یا خریدار: شخص یا اشخاص حقیقی که با استفاده از سامانه توجیبت سرویس­های فروش را به صورت انفرادی یا گروهی درخواست می­نماید/ند و در نهایت، اقدام به خرید اینترنتی می نماید/ند.

1-6- حساب کاربری: منظور حسابی است که کاربران برای استفاده از توجیبت می­بایست مطابق شرایط مورد نظر شرکت در وب سایت یا نرم افزار ایجاد نمایند.

1-7-کالا: منظور کالایی است که کاربر متقاضی جهت خرید در سامانه توجیبت انتخاب و نهایتاً اقدام به خرید آن می نماید.

1-8- مبلغ فروش: مبلغی است که خریدار بابت خرید کالای مدنظر خویش با استفاده از سامانه توجیبت، با احتساب هزینه های جانبی نظیر بیمه و هزینه ارسال، پرداخت می­نمایند.

ماده 2 : حساب کاربری

2-1- کاربران برای استفاده از توجیبت می­بایست نسبت به ایجاد حساب کاربری با لحاظ شرایط ذیل اقدام نمایند:

  • دارا بودن 18 سال تمام
  • تکمیل فرم مشخصات مشتمل بر نام، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس دقیق، کد پستی و شماره تلفن همراه برای کاربران متقاضی
  • بارگذاری تصویر واضح و کامل از کارت ملی در محل تعبیه شده در وب سایت یا نرم افزار و طبق شرایط مورد نظر شرکت

تبصره: مسؤولیت صحت و اصالت مدارک ارائه شده، آدرس و کدپستی، صرفاً به عهده متقاضی است. در صورتی که در مواقع خاص شرکت درج اطلاعات تکمیلی دیگری را لازم بداند، کاربران موظف به همکاری خواهند بود.

2-2- هر کاربر مجاز به ایجاد یک حساب کاربری در سامانه توجیبت خواهد بود.

2-3- کاربران با ایجاد حساب کاربری، مسؤولیت صحت اطلاعات وارده را به عهده می­گیرند و متعهد می­گردند در صورت هر گونه تغییر، جهت به روز­رسانی این اطلاعات در سامانه توجیبت اقدام نمایند.

2-4- مسؤولیت تمامی فعالیت­های صورت­گرفته از یک حساب کاربری با صاحب آن می­باشد لذا انتقال حساب کاربری به دیگر اشخاص مطلقاً ممنوع می­باشد. همچنین ضروری است در صورتی که کاربران ظن دسترسی اشخاص ثالث به رمز عبور خود را داشته باشند یا در مواقعی همچون سرقت گوشی موبایل یا سرقت رمز عبور و مانند آن ، سریعاً نسبت به اطلاع­رسانی موضوع به شرکت اقدام کرده، حساب کاربری خود را مسدود نمایند.

 

ماده 3: مبلغ فروش

3-1- مبلغ فروش هر کالا به تفکیک و به صورت مقطوع در سامانه توجیبت معین شده و به کاربران نمایش داده می شود. با توجه به تأثیر نرخ ارز در کالاهای دیجیتال، امکان نوسان و تغییر لحظه ای نرخ های اعلامی وجود دارد و بدین لحاظ تا قبل از ثبت قطعی سفارش و پرداخت وجه، حق مکتسبه ای برای کاربر ایجاد نخواهد شد.

تبصره: هزینه بیمه و ارسال کالا تا مقصد اعلامی به هر طریق، به مبلغ فروش علاوه، در فاکتور لحاظ و به رؤیت خریدار خواهد رسید و کاربر متعهد به پرداخت آن است.

3-2- کاربر متقاضی می­تواند مبلغ فروش را را به یکی از روش های مقرر در وب سایت یا نرم افزار (من جمله درگاه پرداخت اینترنتی، انتقال وجه شبا، انتقال کارت به کارت و پرداخت در مقصد از طریق دستگاه پوز سیار) پرداخت نماید. در صورت پرداخت مبلغ فروش به طریق  کارت به کارت یا انتقال وجه به حساب اعلامی، کاربر موظف است اسناد و دلایل پرداخت وجه را به طریق مقرر در وب سایت یا نرم افزار، به اطلاع و تأیید شرکت برساند.

3-3- شرکت حسب سیاست­های خود ممکن است بدون دریافت وجهی، بسته­های تشویقی برای کاربران در قالب پاداش، جایزه، کد تخفیف و مانند آن در نظر بگیرد. با انقضای تاریخ اعتبار این بسته­ها یا در صورت کشف موارد تخلف یا سواستفاده از این مشوق­ها، شرکت می­تواند به صورت یک طرفه این بسته­های تشویقی را لغو یا باطل نماید و کاربران حق هرگونه اعتراضی را در این خصوص از خود سلب می نمایند.

 

ماده4 : حقوق و مسؤولیت های کاربر متقاضی

4-1- کاربر متقاضی ملزم به معامله انجام یافته در وبسایت یا نرم افزار توجیبت است و در صورت تمایل به لغو درخواست خود می بایست خواسته خویش را تا قبل از ثبت قطعی سفارش، اعمال نماید.

4-2- با توجه به این­که مشخصات کالای مورد سفارش در سامانه توجیبت ثبت و در صورت بروز اختلاف، قابل بررسی و تطابق است، کاربر متقاضی می­بایست از تحویل کالایی مغایر با کالای ثبت شده، جداً پرهیز نماید. در غیر این صورت، حق اعتراض یا ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

4-3- با توجه به این که کاربر متقاضی پس از مشاهده مبلغ فروش کالای مورد نظر خویش، مبادرت به ثبت درخواست می نماید، نمی­تواند پس از ثبت سفارش کالا، نسبت به قیمت مذکور اعتراض نماید.

4-4- کاربر متقاضی ملتزم است در صورتی که ملاحظات خاصی برای سفارش و درخواست خود دارد، این ملاحظات را در محل تعبیه شده در سامانه توجیبت درج نماید.

4-5- کاربر متقاضی ملزم از یکی از طرق مقرر برای پرداخت وجه را انتخاب و بر اساس آن نسبت به پرداخت مبلغ فروش اقدام نماید.

4-6-  کاربر متقاضی مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص–اعم از حقیقی و حقوقی و به‌ویژه افراد زیر ۱۸ سال–قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف، مسؤولیت تمام اقدامات انجام شده از سوی این اشخاص، به‌عهده‌ی صاحب حساب کاربری خواهد بود.

4-7- کاربر متقاضی متعهد است که در استفاده از سامانه توجیبت تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، خدمات این وبسایت را برای اهداف قانونی به‌کار گیرد. مسؤولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز مشکل یا هرگونه خسارت به اشخاص گردد، به‌عهده‌ی کاربر است و شرکت در این خصوص مسؤولیتی نخواهد داشت.

8-4-  کاربر متقاضی می پذیرد قرارداد حاضر، یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت بوده و شرکت می تواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون نیاز به تدارک هیچ گونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود نموده، مانع استفاده کاربر از خدمات توجیبت گردد.

4-9- کاربر متقاضی می‌‌پذیرد که بسته‌های تشویقی که از سوی شرکت به کاربر متقاضی تخصیص یافته است، برای استفاده‌ی شخصی وی در نظر گرفته شده و به همین دلیل می‌‌بایست از انتقال و فروش آن‌ها اجتناب نماید. همچنین نامبرده نمی‌‌تواند وجه معادل بسته‌های تشویقی را از شرکت مطالبه نماید.

4-10- کاربر متقاضی می‌‌پذیرد که اعتبار موجود در حساب کاربری متعلقه، منحصراً جهت بهره‌گیری از سامانه توجیبت قابل استفاده است و حق مطالبه‌ی دریافت نقدی این وجوه را نخواهد داشت.

4-11- کاربر متقاضی، در پروسه ثبت خرید از توجیبت، مقصد انتخابی را به صورت دقیق و کامل درج می نماید. نامبرده مکلف است در نشانی انتخابی، با ارائه کارت ملی و دادن رسید، کالای مورد سفارش را پس از تطابق با فاکتور، تحویل بگیرد و از هرگونه تغییر مقصد بدون درج در سیستم توجیبت، امتناع نماید. در غیر این صورت شرکت مسؤولیتی نخواهد داشت.

تبصره- در ارسال سفارش به طریق پست، رسید پستی، به عنوان رسید خریدار است و مسؤولیتی از حیث بررسی کارت شناسایی تحویل گیرنده، متوجه شرکت نخواهد بود.

ماده 5: حقوق و مسؤولیت های شرکت

5-1- شرکت حداکثر تلاش خود را برای ارائه خدمات نرم افزاری یا فروش اینترنتی با کیفیت به کاربران به کار می­گیرد؛ لکن شرکت نمی­تواند ضامن عملکرد سایت اینترنتی یا نرم افزار در تمامی سخت افزارها، شبکه های ارتباطی و گوشی­های تلفن همراه باشد.

5-1- کالاهای دیجیتال ارائه شده در توجیبت، با توجه به اعتبار این برند تجاری،کالاهای اصلی، شرکتی و دارای گارانتی (وفق موارد اعلامی در وب سایت یا نرم افزار) و قطعات اصلی است.

5-2 – شرکت مکلف است پس از ثبت قطعی سفارش و تأیید وصول وجه توسط بخش مالی شرکت (به استثناء سفارشاتی که طریق پرداخت آنها، پرداخت در مقصد است) کالای مورد سفارش برای مقاصد خارج از شهر تهران را حداکثر ظرف مدت 72 ساعت به اداره پست تحویل و ترتیب تحویل کالای مورد سفارش برای مقاصد تهران را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت، بدهد. بدیهی است تحویل فوری در تهران، با توافق طرفین و به طریق پیش بینی شده در توجیبت، ممکن خواهد بود. چنانچه موعد تحویلی بیش از این بازه، برای کالایی خاص (به طور مثال پیش فروش کالای دیجیتال) اعلام و در وبسایت برای کاربر نمایش داده شود، مناط اعتبار است.

5-3- شرکت برای ارائه خدمات با کیفیت و از طریق مرکز پاسخگویی تلفنی خود، نسبت به دریافت شکایات اقدام و برای جلب رضایت کاربران حداکثر تلاش خود را خواهد نمود.

5-4- شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که کاربران در خلال استفاده از سامانه توجیبت در اختیار شرکت قرار داده­اند و نمی­تواند از این اطلاعات جز برای افزایش کیفیت خدمات خود استفاده نماید. بدیهی است در صورت درخواست مراجع قانونی برای دریافت اطلاعات، شرکت در حدود دستور قضایی عمل خواهد نمود.

5-5- در صورت مراجعه کاربران به مراجع قضایی و درخواست اطلاعات مربوط به سفارش­ها، شرکت تنها قادر به ارائه اطلاعاتی خواهد بود که کاربران در سامانه توجیبت ثبت نموده اند. از این رو در صورتی­که کاربر متقاضی زمان و مکان تحویل سفارش را با توافق مجزا تغییر دهد، شرکت به سبب عدم دسترسی به این اطلاعات طبعاً نمی­تواند در این خصوص مساعدتی به عمل آورد.

5-6- مالکیت مادی و معنوی سامانه توجیبت، نام، علامت تجاری و خدمات ارائه‌شده تحت این نام و مانند آن همگی متعلق به شرکت است لذا شرکت حق شکایت علیه کلیه اشخاصی را که به هر نحو سامانه توجیبت را تغییر دهند، بازتولید یا بازنویسی کنند یا از آن برای تولید یک برنامه‌ی مشابه استفاده نمایند یا تلاش نمایند به سرویس ها، برنامه­ها و شبکه مرتبط با سرورهای این شرکت به صورت غیرمجاز دسترسی بیابند یا از این برنامه درون برنامه دیگری استفاده نمایند، برای خود محفوظ می دارد.

تبصره:  در مواردی شرکت به کاربران اجازه می‌‌دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دست‌نوشته یا نظرات خود را در سامانه توجیبت منتشر کنند. محتوای تولیدشده- و نه کپی‌شده- توسط کاربران به‌شیوه‌ی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد، اما کاربران با بارگذاری این موارد بر سامانه توجیبت اجازه‌ی استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان به‌صورت رایگان، غیرقابل‌رجوع و قابل انتقال به شرکت واگذار می‌‌کنند.

5-7- شرکت مجاز به تغییر شرایط و مقررات استفاده از سامانه توجیبت در طول زمان می­باشد و این تغییرات را از طریق یکی از شیوه‌های ارسال پیامک، ایمیل، بارگذاری شرایط جدید در وبسایت یا اپلیکیشن اطلاع‌رسانی می‌نماید. صرف استفاده کاربران از وبسایت یا اپلیکیشن پس از تغییر شرایط استفاده و اطلاع‌رسانی آن به منزله پذیرش شرایط استفاده جدید می‌باشد.

 

ماده6- قانون حاکم و شیوه حل اختلاف

6-1- شرایط استفاده حاضر از هر نظر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. در موارد سکوت در قوانین یا شرایط استفاده حاضر، موضوع تابع عرف حاکم در این صنعت خواهد بود.

6-2- در صورت بروز اختلاف فیمابین کاربر متقاضی (یا خریدار) و شرکت (یا فروشنده) طرفین بدواً تلاش خواهند نمود به صورت مسالمت­آمیز و از طریق مذاکره نسبت به حل و فصل اختلاف اقدام نمایند و در غیر این صورت مراجع قضایی صالح به رسیدگی خواهند بود.